Hej talg!

Åh, här kan jag inte sitta mer nu. Jag läser om alla typer av vävnader. Jag förstår fortfarande inte hur allt får plats i kroppen. Och att man orkar göra någonting alls utöver att bara hålla sig i liv är ju fantastiskt. Histologi på tre timmar skulle kunna vara en hel kurs för mig. Jag förstår inte. Och mitt te tog slut för tidigt. Så jag föll i sömn. Jag somnade i början av ett ord och vaknade i slutet. Jag stavade givetvis inte rätt. Det hade varit ganska imponerande. Jag har somnat så förrut och jag blir alltid så glad. Att man inte ger upp liksom, nej jag skriver och skriver tills jag sover. Han var snäll vår lärare. Och ganska mänsklig. När powerpointen efter ett antal timmar fortfarande inte var slut och det kom upp TALGKÖTLAR sa han näe det går ju inte. Nej, det gick verkligen inte. Så jag köpte en rosé och kilar över till Helena nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0