hej!

Tji får man för att man inte kan vakna på morgonen. Då missar man de obligatoriska och får skriva ett arbete själv. Nu ska jag skriva några sidor om en hittepå-sak. Jag är forskare och ska berätta hur jag ska gå tillväga för att se effekten av saft resp. näringsdryck! Okej, eller.. va? Jag ska slänga mig med ord som kollektiv kunskap, etik, evidensbaserad kunskap, forskningsprocess har det tipsats om. Jag tror inte det kommer bli så mycket kastandes med dom orden. Om de nu inte skulle kunna lova att de aldrig kommer tillbaka. Men det kan dom inte lova säger dom och då känns det inte så värt.

Jag skriver en rad här och sen några i min rapport. Haha nu har det blivit en sida, jag undrar vad det kan stå. Bäst att inte läsa. Anledningen till att jag inte börjar gråta är för att jag är glad. Ja det var ju också en poäng. Men jag borde vara stressad men jag är bara glad istället. Det har inte hänt i såna här situationer tidigare, likgiltig har jag väl varit, ganska många gånger, men glad en tentavecka, nej dra på trissor! Som förövrigt är top 3 över de fulaste uttrycken i världen.  

Och jag ser ut som en kille, en grabb, ja inte en tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0