Mot jazzå

Åh jag är töntig. Kavajen kändes inte rätt. Varför ska man känna efter så mycket? Varför kan man inte bara köra? Jag kör ibland, och då brukar jag gilla det. Men idag, äh jag vet inte. Jag vill inte synas. Jo, jag vill synas, men orkar inte kommentarer om att jag ser ut som en cirkus eller vad det kan tänkas bli. Ibland vill man bara dansa och känna sig snygg. Även om just den kombinationen är ganska ovanlig. Jag tappade ut massa rouge i handfatet. Är man snål eller är man snål när man sopar upp allt och slänger på kinderna. Ja, man är snål och man blir ful och även dum eftersom man måste tvätta sig och ta nytt.

Det här är ingen modeblogg (om någon trott det) men jag kände att den behövdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0