say mama

Mina mammakompisar kom över igår. Det var härligt att bara få prata förvärkar, förlossningsplaner, moderkakor och såna grejer som vi snackar om. Det flesta av oss försökte dölja våra kaggar med svarta kläder, inte för att vi skäms för våra kroppar nej ve och fasa, men för att se lite tightare ut. Emelie dock valde en ljus ton och visade även lite bar hud. Det tycker jag var modigt. Vi åt också kakor för det tillhör. Man ska äta för två och vad jag vet så älskar barn kakor så då får man ju ställa upp som morsa. Man vill ju inte börja bråka innan det ens är fött.





Jag var osäker om man fick festa när man har en bulle (eller en cupcake?) i ugnen. Emelie sa att vi levde på 2000-talet och att det gick bra då. Kul, men Helena kände att bebin ändå reagerade på något vis på hennes glas. Som om den protesterade. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

guuud vilken rolig grej att ha mage på fest. Jag vill meee !

2011-03-11 @ 11:14:55
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0