solkväll

Så typiskt. Mamma trodde att jag hade varit snygg igår eftersom Dr. Quinns man är ursnygg. Tänk om fler tolkade det så. Att jag tyckte att idag, idag är det verkligen min dag, och så bloggar jag om det och jämför mig med en snygg karl från 80-talet. Han lever väl nu med och är en karl från 2010-talet men eftersom jag inte stalkat honom så vet jag inte hur han ser ut idag. Vad gör han nu?

Och bara en insikt. Nu har jag kommit på varför jag aldrig lagar mat. Det är ju för att det är så tråkigt att laga när man är mätt. Sen blir man hungrig och då är det ju jättetråkigt. Och då ropar frukosten, jag var ju så god imorse ta mig, och den gör mig aldrig besviken. Det här kanske många redan visste. Isåfall ber jag om ursäkt för er bortkastade tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0