the girls are pretty

Det finns inget mittemellan. Guns´n´roses Paradise city dånade i mina öron när jag satte på mig lurarna för att gå ut en sväng. Man måste ju bara bli glad av en sån sak. Skrattade gjorde jag nog till och med. Det kanske inte var riktigt så kul i efterhand men just då kändes det bara så festligt. Jag kan liksom inte lyssna riktigt seriöst, om in förstår, någon kanske.

Jag tog min favorit leopardscarfen och min andra favorit blå munktröja och måste ändå säga att jag kände mig inspirerad. Jag kom ut, det var sommar, och jag kände att kanske skulle jag ta mig några hopsasteg. Och jag gjorde det. Jag sprang men jag hade inte kommit utanför Strömmensberg innan blodsmaken kom och det liksom drog i vaderna. Vi var inte så överens kroppen och jag, den hade inte samma inspiration.

Det blev gång istället och vilken bonus att jag hade slängt ner mitt bankomatkort i bh´n innan jag gick ut så jag kunde gå och köpa något. Det blev ingen läcker dress direkt men mat och det kan vara lika kul. Tills nu då den ska lagas. Nu hade jag hellre haft en snygg dress att dansa i på fredag. På fredag kommer Emelie och vi ska vara fina, äta mat och dansa. Låt det bli fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0