Tilllbaks på ett bananskal

Det bästa som finns måste ju vara när något överträffar ens förväntningar. Stockholm gjorde det. Jag fick träffa Angelica, en äkta tjejkväll med middag, vin och genomgång av säckar med kläder. Jag fick träffa Samuel och fika, vilket vi är rätt bra på. Förutom att hans pirog luktade toa. En liten miss, men överkomlig. TeliaSonera hade tagit över vårat ställe men Stockholm visade sig ha fler fik. Och studentforumet, ja men det var ju jättebra. 20 studenter ungefär från Sveriges alla hörn. Vi hade en föreläsning och utöver den mest diskussioner. Godaste middagen jag ätit i år och såna festligheter. Vi bestämde att vi åker dit nästa gång igen. Och stannar lite längre. SÅ nu sitter jag på tåget hem till götet och är rätt nöjd. Mamma ska få sy om mina Tarrasklänningar så jag kan vara snygg på kommande kalas. Kungligt snygg. Kanske invigning imorgon av den svarta med den gigantiska rosa rosetten på röven. Ja men ni hör ju, inte en jävel kan säga att jag är Indiana Jones imorgon!

Kommentarer
Postat av: Staffan Wallgård

Snällt att mamma ska få sy om klänningen!

2011-03-25 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0