Tjao

Nu åker jag på tripp. Ska till Stockholm och diskutera etik i vården. Det ska bli så roligt. Det är ett bra ämne som man kan diskutera länge eftersom man aldrig kommer fram till något. Det är det som är lite jobbigt också. Alla ämnen jag gillar är dom som inte har några klara rätt och fel. Då kan man inte tänka fel utan allt man säger kan bemötas med ett jaha du tänker så. Bra.

Annat blir det nästa kurs. Där finns det inget tid för tolknig. Anatomi varje dag och jag ska lära mig allt känns det som. Jag borde vara klar som sjuksköterska till sommaren när jag ser på schemat men uppenbarligen finns det mer att kunna. Undra vad det kan vara. Jag ska tom kunna sticka innan juni, det kommer på tentan. Ska man sticka sin fröken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0