sing a long

Jag har hängt i min soffa hela dagen. Men man kan bli trött av det också. Imorgon kör humanbiologin igång så jag har försökt att inte tänka så mycket, spara på tankarna. Men imorgon kör jag. Jag ska börja träna på riktigt, och äta riktig mat. Det andra kommer bli svårare. För frukost är mycket godare. Men liksom varje måndag så känner jag att nu är det på riktigt. Och om det nu inte skulle vara det så är det inte hela världen för jag har det ju rätt bra ändå.

Då jag inte har så många
klara tankar idag är det svårt att få ner någon text. Jag skrev ett inlägg där jag jämförde Von Trapp med cellospel. Det är ett av alla inlägg man kan hålla för sig själv utan större förlust för er som läser. Privata saker och von trapp-trams känns som jag kan få ur mig på andra håll. Men på tal om von Trapp så måste jag ju höra hans Edelweiss snart. Haha när han står där och sjunger och alla blir förtrollade av hans stämma. Man kan ju bara bli glad. Och när Lisen stämmer upp i sång hon med. Haha.

http://www.youtube.com/watch?v=pXtSP8e27rA&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0