24 maj bara

Jag vet att det är slutspurten nu. Men det är så svårt att tänka på rätt saker. Det spelar ingen roll att man redan tänkt på en sak för jag kan tänka på samma sak om och om igen. Kommer inte vidare. Jag försöker tänka klart, men så smyger det fram ändå. Och aldrig finns det ju lösningar. Bara frågor. Och vill man leva i en drömvärld passar inte alls litteraturen in som jag läser nu. Jag vill inte veta vad som händer med maten efter att den varit i min mun. Jag tycker det är äckligt men måste ändå gå på ingående föreläsningar om tjocktarmens alla delar. Jag är väl pryd. Men det är skönt att alla ord är så tjusiga på latin. Det är lättare att läsa om kymus istället för skit. Men analis canalis? Där tycker jag dom kunde ansträngt sig lite mer. Snusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0