fredag den trettonde

Nu får det vara nog. I helgen måste jag köpa en klocka som väcker mig på morgonen. Jag kan inte vakna nervös varje morgon och tro att jag sovit bort halva dagen. Det blir liksom en nervös start på hela dagen.

Jag träffade Rebecca igår. Vi har inte sett varandra sen vi kastade våra vita mössor i luften. Det börjar ju bli ett tag sen. Men vad bra det blev. Det var lite blinddejtkänsla. Tror jag. Jag har aldrig varit på en sån. Det är kanske mer nervöst. Nu har vi ju känt varandra en gång. Sen har det hänt lite på vägen. Men jag är väl mig ganska lik. Jag tänker på lite samma sätt. Men inte med lika många toppar och dalar. Jag har blivit mer jämn. Bra? Vi pratade om det. Det är inte bara kul. Jag kan sakna att bli upprörd så jag inte vet var jag ska ta vägen. Att vara så arg på något så jag kokar. Nu puttrar jag till ibland. Men sen blir jag lat. Jag vill inte bli lat. Idag ska jag rösta. Oj vilket engagemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0