nitar och läder

Netto igen. I säffle. Jag har så tråkigt. Jag har inget att göra. Jag åker buss. I massa timmar. Och jag glömde mina hörlurar. Dumt. Jag mår lite illa. Kanske inte ska skriva då. Helgen får 10 poäng. Så himla fint. Mathilda kom från stockholm och jag från göteborg men är man i karlstad måste man ju shoppa. mocka nitar och leopard beskriver mig och mathilda ganska bra. Egentligen inte alls. Men så blev det. Mamma kommer säga "kul maskeradskor". Jag kommer tycka hon är fånig. Och sen kommer vi kanske acceptera att jag är en ungdom och hon är en vuxen. Därför får hon tycka att jag ser ut som en trasa. Eller transa. Jag tror en transa skulle gilla mina skor. Köpte en klänning också. Och med en jeansjacka till det och en hög tofs med fläta såg jag ut som en tjej från bevvan. En 90-talsdiva. Och det kändes så bra. Så det blev som det alltid blir. Packar väskan full men köper ändå nytt och lånar eftersom sina egna kläder är de tråkigaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0