så är det

Jag har suttit på pedagogen och läst idag. På biblioteket möttes vi av en skylt där de varnde för tjuvar. Väktare smög omkring. Och ur högtalare påmindes vi om att aldrig lämna något utan tillsyn. Jag vill tro att det är jag som satt igång detta. Jag tänker att jag genom min virrigehet hjälper folk att inte bli bestulna i framtiden. Vad bra. Ikväll ska jag till Pustervik, kanske någon annanstans. Det skulle vara fint att bo där borta också. Det är ju där jag är. När jag inte är här.

Ikväll sjunger Saade
i eurovision. Och jag är en kappvändare. Förra året när han var med trodde jag det var ett skämt. Jag tyckte han var så ubertöntig och skämdes. Jag håller aldrig kudden framför ansiktet men då var det pinsamt. Men i år. Satan. Vilken charmig kille va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0