Sport sport sport

Det blev många timmar på stan idag. Man kommer på att man ska ha något. Och så kan man bara inte sluta. Jag och Helena letade bodies idag. Platådojor. Och stråhattar. Vi behöver det till våra Barcelonadagar. Vi kom på en fin idé för att piffa till semestern lite. Temadagar. Då ökar chansen att vi kommer se fina ut och även matchande. En dag ska vi cykla långt. Det blir givetvis sportdagen. Det är då vi behöver en body att trä över våra tights. För utomlands får man leva ut sin drömmar. Där är det inte riktigt på riktigt. Där kan jag, på riktigt, cykla som en 80-talsbrutta och inte skämmas sådär jättemycket. Bara på hostelet. Då får vi smyga för där tror jag vi kommer inse vad det faktiskt är vi dragit på oss. Sen köpte jag ju leopardskor i Karlstad. Av naturliga skäl blir det då safaritema en kväll. Kanske en byxdress på det. Spirorna till ben jag skulle behöva för att bära upp en sådan saknas men jag är rädd att jag kommer köpa en ändå. Man blir ju lite trött på sig själv men börjar lära sig hur man funkar nu. Även om resan mot förmodan skulle bli hemsk så skulle det ändå bli bästa resan så mycket som jag glädjs åt den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0