HEJA FREDAG

Nu kan jag inte längre skilja på dagarna. Det skulle kunna vara fredag idag. Men det är visst måndag. Man frågar konstant patienter om deras personnummer och jag vet inte om jag skulle klara det själv. Det värker i både kropp och knopp som det hette i KP.

På fredag kommer Emelie! Vi ska ställa till med fest och har de senaste utgångarna gått lite sådär (alt. åt skogen) så kommer detta bli en pangkväll. Skulle det inte bli så kommer jag bli så rosenrasande på mig själv. Vi tänker oss grillfest. Vinnare ska koras och ingen ska vara ledsen. INGEN SKA VARA LEDSEN. Jag säger det kanske mest till mig själv. Blir man det så får man inte säga det högt, för då kan någon annan komma på att den också är lite ledsen och det blir inget bra. Då hamnar man på toakonferens. Och där kan det bli farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0