nu natt

Jag drömmer drömmar om att alla försvinner, en efter en.

Men kanske har mina drömmar tröttnat på att vara onda. Man vaknar alldeles förvirrad och vill fråga någon vad det är frågan om. Men ingen vet vad frågan är. Man frågar någon annan. Men ingen vet. Så man lägger sig, och hoppas att man ska drömma lite till. Som berättar för en, lite om hur det är.

Detta skulle bli mitt livs vecka. Det var bestämt så. Idag var en bra dag. Jag skrattade lite för mycket åt trams, och varnade därför dom närmast mig att snart kan det vända. Slå om och jag tycker detta är tråkigt. Kanske blir lite arg istället. Som tur var kom argheten på föreläsningen. Jag tyckte allt som sas var dumheter och blev irriterad på dom som förstod. Sen ringde det ut och precis då tyckte jag allt var roligt igen. Sicken tajming tänkte jag och åkte hem till Magda och lagade mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0