hola senorita!

Ligger som en padda i sängen och skickar ut beställningar för kvällen. Fredagen försvann. Jag var vaken några timmar på morgon i skolan och sen några timmar på kvällen. Inte alls kul och för att inte göra likadant idag kan jag tycka att det är dags att gå upp nu. Klockan ett. För om några timmar börjar det. Det blir spansk afton hos Andreas men först lite sangría och ostar här med the ladies. Jag kör på samma röda klänning som förra helgen. Den måste bara strykas. Häll vete i en säck vad tråkigt det är.

Annars ganska pepp. Lite bättre dag idag än igår. Lite mer disk än igår men lite renare hår än igår. Allt kompenseras på nåt vis. Jag är glad fast det är 22 oktober idag. Jag var ledsen nu förra året. Nej det hände inget särskilt. Och det var det som blev problemet. Jag blir ledsen av att tänka på det. Så det är ju en hemskt dum idé att göra det då. Nej diska vinglasen från i torsdags för snart ska vi skåla för vår ungdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0