retur

Nu är det bara en timme kvar till min lunchdejt. Det är för tidigt att packa ner och lite för tidigt att börja på nytt. För nu blev jag klar med farmakinetiken. Det är en klurig del om läkemedels väg genom kroppen. Jag var inte på föreläsningen heller eftersom jag hälsade på Urban då. Så det var ju värt det! På tal om honom så väntar jag dagligen på ett litet mail om vad som har hänt med mina prover. Han sa att det troligaste blir en liten tablett. Jag hoppas han inte kunde se min besvikelse. Egentligen är det ju en bra nyhet, men jag kan ju ändå inte sluta tänka på om det inte finns ett lite, lite mer spännande sätt att göra det på.

Onsdag idag och dagarna ser för tillfället väldigt lika ut. Men jag gillar det. Jag hänger på universitetet dagligen, lunchar med lite trevligt folk. Planerar helger och kvällar och ältar det som varit. Ibland känner jag att vi är lite som sunset beach. Ni minns, man kunde se det en gång i månaden och ändå ha koll på Olivia, Ben (och hans tvilling!) och resten av gänget. Eller jag ska inte vara taskig, dom andra är lite mer nytänkande, men jag har mitt spår nu. Jag pluggar på så många nya saker varje dag så jag återanvänder mina samtalsämnen helt enkelt för att spara energi. Men nu måste jag komma med en ny idé, jag har ju en timme på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0