Godnatt

Inte en rad har jag läst idag men gårkvällen var värd det. Planen var lite vin och spel denna helg för att kunna känna sig lite pigg i skallen dagen efter. Jag tänkte att är man bara hemma och inte går ut så kan vi vara säkra. Då vet man vad som händer. Nej. Och nej. Jag somnade halv nio imorse för jag ville inte att kvällen skulle ta slut. Det är lite för sent att lägga sig kan jag känna idag. Just sömnen är ju mitt problem nu och jag behöver bli lite mer regelbunden. Och så gör jag såhär. Det betyder att jag sovit ungefär varannan timme idag. Dumheter. Men jag skulle göra det igen.

Nu ser jag fram emot en höjdarvecka. Plugg nonstop i tre dagar med cola och kaffe. Fest för att fira oss själva och sen tripp till Sveriges näst bästa stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0