Halloj!

Hej igen
Jag ser så ofta små roliga saker som jag vill skriva om. Konstiga grejer som jag i huvudet skriver en liten berättelse om. Men sen försvinner den ju. Nu vet jag inte hur många som faktiskt tycker dessa historier är roliga men jag tycker det. Och därför ska jag nog inte begrava detta riktigt än. Jag ska inte deppa. Eller inte skriva om deppet. Det där har jag tagit tag i nu på det där riktiga sättet som man ska. Inte förneka, inte ignorera utan säga hej kan vi bli sams så jag kan bli av med dig.

I höst ska jag bo i en damlya. Helena sa till mig idag att hon gärna hade efterfest i min ungkarlslya inatt och det är väl en sann vän som säger så. Att jag inte behöver städa och filen kan ligga kvar där jag spillde den. Ändå känner jag att nej, min kyl ska innehålla annat än buljong och öl. Nu tror jag kanske inte buljongen måste ingå i en ungkarlslya men det ser inte alls kul ut just nu. Och två tomatpuréer också, dom är ju bra är man har något att göra med dom. Men det är ju så mycket godare att äta på ett fint litet café med någon annan än en själv. Så det är väl det jag gjort. Man sparar så mycket pengar på det också.

Här är jag idag, ganska lik sen sist
(men tränat två gånger på friskis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0