hjälp lite då

Jag blir alldeles skuttig, skuttig!? fy fabian vilket fult ord men ibland måste man använda dom också för att förklara något, hursom, jag blir det när jag tänker på att det är fredag imorgon. Jag ska på inflyttningsfest och tänkte göra mig särskilt fin. Mycket för att jag kan känna mig så vrakig på vardagar. Jag tror jag ska slå på stort och ha spetshandskar. Nej det kanske inte är min stil helt hundra. Och kanske inte den klänningen jag tänker mig heller, men jag vet inte hur man gör när man skickar tillbaka på postorder. Så på det viset får man mer eller mindre frivilligt en ny stil. Det är 80-90-tal på jazzhuset också. Åh vilken underbar dansnatt det kan bli. På jazzhuset träffades mina föräldrar. Jag ska inte tjata om det imorgon för jag har kommit på att det kanske kan missuppfattas som raggförsök och det vore ju katastrof. Vilken avskräckande raggningsreplik.

Hej.... här träffades mina päron...
Och fy. Nu skäms jag nästan om jag sagt så. Men det har jag säkert inte. Men imorgon kommer det ju ske, det fattar jag redan nu. Har tanken bara fötts, även om det är något som är absolut förbjudet att prata om så slinker det ut, om inte kl 11 så kanske kl 02 eller det värsta på vagnen hem när man fortfarande är glad och pigg men sitter bredvid någon stackars nattjobbare som är på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0