hallå

Tjao
Jag skriver hemtenta för fulla muggar. Nu vet jag precis vad jag ska göra om jag får en patient med fibromyelgi (tror jag det heter). Josefine är proffs på urinläckage och Miriam kan allt om minnesnedsättning. Vilket team. Vi kan dock inte hjälpa varanra så mycket. J vill ha en synonym till nerkissad. Det kan jag inte. Det är kul att skriva igen. Kul att inte ha salstentor efter varje kurs. Jag trodde inte att en b-uppsats och hemtenta skulle pigga upp mig men det gör det. Oj. Två salstentor nästa vecka så glad får man inte vara länge! Men nu är det en dag i taget som gäller. Pissdagar varvas med roliga dagar. Nu har jag haft två bra på raken så då får jag vara glad för det. För idag kommer Emelie och plingar på här snart. Jag längtar så jag går sönder lite. Bästa peppen för att bli klart med detta smärtarbete!

Nu kallar plikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0