tjena allihopa!

halla halla i stugan!
igar skrev jag att jatteroligt inlagg enligt mig sjalv, men det forsvann med vinden. bara sa ni vet. japp. nu ar det morgon, tisdag. jag har marcus har spatserat gator fram och pa nagot vis lyckats ganska bra. vi vandrade ner till sydligaste syd, genom finanskvarteren och sag forna world trade center som nu bebyggs med ett nytt sjukt hogt torn. ah jag minns inte vad det heter nu. vi sag frihetsgudinnan pa ganska langt hall och sen gick vi genom china town hemat. detta tog ungefar en hel dag sa vi tar det ganska lugnt. satter oss och pratar ganska ofta om hur bra vi har det som kan aka hit. for jag ar sa himla glad. och nar jag varit det brukar jag alltid bli orolig att nu, snart, kommer surheten. irritationen for att jag varit sa glad sa lange. men sa kommer den inte! jag fattar noll.

halla! i forrgar sa en kille att jag sag ut som en little princess. jag skuttade fram till marcus och berattade detta otroliga som hant. marcus berattar da att hela tva tjejer faktiskt sagt till honom att han ser ut som en kung. aja. da behover vi inte spana efter madde och chris mer. Victor har visat oss brooklyn, eller kanske mer en del av det och jisses vad mysigt det ar
 
Igar kom marcus och victors paron hit och innan vi motte upp dom tanke vi ata nat latt sa vi tog bara varsin foratt. det var ganska mycket anda! perfekt. och kortet ar med!
 
jag hoppas ni forstar hur minen ser ut live. prova den sjalv sa kanner du hur roligt det ar. marcus har verkligen utvecklat sitt minspel har. kan man saga att det ar staden som gor det!?

mina genomtanta outfits som skulle framstalla mig som en akta new yorker har gatt sadar. som med en vingslag glommer man bort det och det viktigaste ar att veta vem man ar. och var man kommer ifran da. pa tal om dessa ord, imorgon ar det lejonkungen! det spritter i hela kroppen!! och vi sitter pa rad 6. herre jesus kristus.

Marcus ar lycklig i China town. vi laste skyltar som om det inte fanns nagon morgondag.

Vi har akt tunnelbana ocksa. Tydligen sa ser vi lite latt forvirrade ut for det kommer fram manniskor som tror att vi behover hjalp. ha! vi satt en kvart och vantade pa en vagn som man tydligen inte ska behova vanta pa mer an tre minuter. vi satt alltsa nagra hundra meter fel pa stationen och en herre var sa vanlig. och da kom det, bara sadar! jag sa: jaha, da ar det kanske sloseri med tid att sitta har da (fast pa engelska). alltsa, det kanske inte later sa fruktansvart roligt nu men herre gud vad vi skrattade jag och denna herre. marcus stod som forbluffad over att jag pa nolltid forvandlats till en stand up comidien. och pa engelska dessutom. vi snackade en del om mitt genombrott efterat och jag ska nog ta upp det idag ocksa. Men nu ar han ute och handlar frulle. jag har bestallt en god rod korv och ost. jag undrar vad jag ska gora om han inte kommer tillbaka. knappast ga ut och leta eftersom vart lokalsinne suger lika hart. men det loser sig, man har ju varit detektiv.


Just det, naturhistoriska museet! det ligger precis dar helene och mikael bor. dinusuarieskelett liksom. det kommer bli en drom som gar i upfyllelse. puss och kram !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Åh det låter som ni har fantastiskt i Amerikat!!!Korta brallor till och med. Kramar i massor

2013-04-23 @ 17:26:40
Postat av: Johanna

Bäst man kommenterar snabbt som 17, innan bloggen läggs ner igen;). Ser ljuvligt ut! Är så avundsjuk!

2013-04-23 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0