nu blev det svart på vitt

Då har jag anmält mig till våren. Sjuksköterskeprogrammet. Jag är så sjukt nervös och känner ett fysiskt och psykiskt illamående. Jag vet inte vad jag ska ta mig till om det inte vill sig för jag har aldrig velat något så mycket som detta. Antagningsstatistiken ser inte så lovande ut, då det har höjts ganska mycket de senaste åren vilket inte är bra!! Och meritpoäng, va? Vad är det för påhitt? Äh jag har iaf gjort en kemilab! Fast det tröstade mig inte särskilt mycket känner jag. Jag gnyr och gnäller och vill inte att det ska vara min personlighet. Jag vill bara så gärna komma in, ha en lägenhet med komatta. Och en hylla som mina muggar kan få plats på. Fy fan vad jag skulle vara glad.

Snälla gud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0