Coola skor, coola byxor. Man behöver lite köpt coolhet när man känner sig allt annat än cool

Nu ska jag kila iväg till stan för möte med Sanna. Vi ska vara hälsan själv och promenera. Jag ska givetvis ha på mig mina nya brallor som är till för att vara hälsosam i. Jag skulle kunna leva i dom för dom är så himmelskt sköna. Igår promenerade jag i dom en lång stund. Det känns som alla jag möter väntar sig att jag när som ska ta mig ett skutt och böja springa. Och jag väntar mig det också. Nu händer ju inte det, men känslan av att det när som ska hända gör mig pigg. Jag har tuffa skor också. Mamma köpte dom åt mig för jag tror hon tänkte att jag skulle behöva göra några skutt ibland. Dom är vita med turkosa streck och grejer på. Och sen är det liksom luft mellan sulan och själva skon, fattar ni? Det känns också bra, även om jag inte vet syftet så känns det som att syftet är sportigt, vilket direkt gör mig lite sportigare.

Jag längtar till jag kan baka egna bullar. Längtar längtar, men nu får jag nöja mig med köpta. Det åt jag igår, men det är så fasligt mycket bröd och jag vill bara ha fyllning. Fyllning med lite lite deg runt om som håller fyllningen på plats. Men den fungerade, det var fortfarande en bulle. Det var ganska kul just fikat igår. Vi skulle fika och prata och tänka på annat än det vi egentligen tänkte på. Jag höll på att fixa och skära i bullen så jag skulle få den perfekta biten så njutningen skulle bli total, det tog inte särsklt lång tid men när jag tittade upp för att se vad David hade köpt för bulle till honom så fanns det ingen. Vad är det för fika att ta ett wienerbröd i en eller två tuggor. Man hinner ju inte känna någonting. Okej, det låter äckligt men ska inte maten få vara i munnen en stund innan man skickar ner den till all gammal sörja i magen. Jag tycker iallafall att det är slöseri på fik.

Ikväll blir det Idol, såklart. Ska till Rebecka och förhoppningsvis dricka te. Hon har massa te. Och jag är en tenörd. Te=bäst. Fast nu har jag börjat med läsk. Neej. Jag har aldrig gillat läsk så jättemycket, konstigt ja, men väldigt bra. Nu har jag tyvärr kommit på att det är ju asgott!! Vart har jag hållit hus liksom? Seriöst, coca cola, har ni provat det??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va lustigt att du berättade om nya skor, eller det var det kanske inte....jo, på det sättet att jag i förrgår hittade en rolig kylskåpsmagnet som jag köpte till "mina" skofantaster Emelie och Maria. Har presis lagt den i ett kuvert till dig. Maria får sin när hon kommer hem över helgen. / Kram Karin

2010-09-08 @ 21:31:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

2010-09-08 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0