En ny kamrat

Idag tog jag lite ledigt, jag är lite trött. Men taggad, åh det är så skönt! Vi gjorde pizza idag, en egen! Ugnen är något av det bästa som hänt oss haha. Jag är så glad för den. Vi kan laga mat. Åtminstone lite, den är inte så stor, som en micro ungefär. Men vi gläds åt vårt lilla tillskott.

En sån här tuffing är det. Nu vet vi att man inte behöver göra pizza bara för att det var på bilden, men det tar ju en stund att lära känna den nya.


David sitter och fiskar
på datorn så vågorna hörs, haha, vem gör sånt? Tänkte jag tills jag insåg att jag fortfarande spelar MS röj. Vem gör SÅNT? Så töntigt och så får jag ont i huvudet också. En period spelade jag megayatzy med mig själv på datorn, säkert flera timmar varje dag. Jag har lätt att bli besatt av såna fånerier. Jag har lite svårt för dom där avancerade spelen utan gillar mer när man ska kasta pil på ballonger eller lägga färger i ett mönster. Jag inbillar mig att det tränar mina hjärnceller.
På mindre än en vecka har vi sett 24 avsnitt Dexter. Och dom är ca 55 minuter. Det har blivit en stor del av mitt liv, med all rätt. Jag vill att det ska vara för evigt. Okej, jag vet att jag börjar bli besatt, fast detta är inte någon besatthet av fåneri, detta är på riktigt och inget jag skäms för som MS röj. Det går inte att jämföra.

Fastdet är ju ändå väldigt kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0