Grattis höst!

Vilken underbar årstid det är nu, man bara måste älskart. Jag gick ut och promenerade längs vattnet nu ikväll och det var lite kyligt, friskt och alldeles fantastiskt. Hösten ger lugn. Eller depression, men just nu känner jag att lugnet är lite starkare. Imorgon blir det biblioteket igen, jag har hittat ett tyst rum som är tyst. Det låter ju självklart, men det finns en tyst våning på universitetet som är... inte så tyst. Alla viskar för att det inte ska låta och finns det något värre än viskningar när man försöker tänka på molekyler? För övrigt var det kul att plugga idag, inte just precis det jag läste kanske men att läsa och svara på frågor och skicka in och jobba undan. I helgen ska jag labba ha ha. Vilket skämt.

Och jag tror att jag ska få något om några dagar. David har "fixat" något som ska göra min höst bättre! Jag sa att den redan var bra, men då var det redan "fixat". Det kan vara en tesil, eller något annat. Jag har fått så många gåvor denna höst så jag tror att han fått gåvosjukan eller nåt. Men det är en bra sjuka för jag älskar gåvor, alla sorter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0