lille vän?

Igår åkte jag till Synneröd. Världens bästa ställe att verkligen vila sig på. Jag sov i 12 timmar och inte 4. Jag åt mat och såg på Ernst. Alltså på riktigt, jag vet att diskussionen är gammal men vad håller han på med?? Vad gör han?? Han ställde en kratta i ett rum, hängde nåt plock på den och sa att denna, denna kommer skapa frågeställningar, det är en bra inredningsgrej. Varför är det bra om gästerna frågar sig vafan han har en kratta i vardagsrummet för?

Han gjorde ett jättefint vitrinskåp av gamla fönster. Bra, lämna det så. Men så kommer han smygande med två små rödlökar (!) och liksom viskar till oss, till mig, att skåpet inte bara ska ha döda ting i sig. Varför inte? Varför måste man ha saker som smutsar ner i ett skåp? Okej det var det jag reagerade mest på TILLS dom visade inför nästa program. En ljuskrona. Med dill! Och gurkor i! Hängandes. I ljuskronan alltså. Men på riktigt, det är väl jättejättekonstigt? Jag kom att tänka på dom små asen simpor och grodfötter. Dom hade fiskpinnar i sin ljuskrona. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tycker det är äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0