ten days

Nu är det tio dagar kvar till min födelsedag och det enda jag känner är blä. Tråkigt. Och mest tråkigt att jag känner så. Jag kommer inte ens på något jag önskar mig. Kul med fest, men det kan man ju ha ändå. Jag har blivit en sån som hellre har fest och på riktigt tycker det är present nog att man kommer. Sånt som vuxna sa när man var liten och man undrade om dom var helt pantade. Födelsedag utan paket? Pyttsan. Men jo, jag orkar bara inte det andra. Jag vill bara gå ut och dansa.

Nu kom jag på
att mamma läser bloggen och visst.. det finns väl några saker jag skulle kunna tänka mig.
En stavmixer, en kaffekokare, sjalar, glasögon, krukväxter (!), höga jeans, tröjor, fina höstskor som är lite mindre praktiska än förra året (jag kan tänka mig att bli lite blöt om fötterna om jag får vara lite snyggare), frisörbesök, tandläkarbesök (fifan men sant) och montering av högtalare. Sådär ja, visst skulle det bli lite roligare att fylla år om jag skulle kunna få dom sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0