eiffel eiffel

Nu ska den där sablans tentan göras. Sen blir det fest i dagarna 10 och avslutas med en pangfödelsedagsfest som en final. En slutspurt på sommaren. Ta igen varje helg jag jobbat. I min väska ser jag en överrepresentation av klänningar i spets/tyll och kommer således se ut som en konfirmand större delen av tiden (alltså inte en sån konfirmand som har en kåpa). Jag tänker att det passar i en park framför eiffeltornet. Med några bagetter. Det är nästan så att man skulle locka håret också och köpa sig en liten hatt. Nej jag vill inte se ut som en tönt. Kanske ett par sneakers till? Nej inte det heller. Och med såna kommer inte in på the club i Paris.
Undrar om dom spelar Eiffel 65.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0