tick tick tick thats the sound of your life running out

Ja men vad festligt det känns att köra ett medelpass på Friskis och sen bli sjuk. Haha. Visserligen bara ont i halsen och slö i kroppen, men om det var för att jag tränade igår så känns det ju lite pinsamt. Men bra dag igår ändå, trots att jag rörde på mig alltså. Jag var hos Johanna och Morten och åt tacos, min och alla andras barns favoritmat! Jag njöt till fullo. Vi såg film också. Där njöt dom på andra vis. The reader med Kate Winslet. Om jag säger såhär, regissören tänkte kanske att har dom visat sig nakna i en scen så varför inte vara det i varannan scen resten av filmen också. Och ska hon nödvändigtvis ha en bh på sig så måtte hon bada iallafall så allt blir genomskinligt. Jag var så glad att dom inte hade hunnit köpa en större tv än. Eller det var vi nog alla tacksamma för. Sen var filmen faktiskt mer än gök och pök tack och lov. Hemsk och sorglig och ja, bra.

Jag har promenerat till stan idag och det tog 45 minuter.. Jag gick lite vilse, eller ja, jag tog kanske inte rakaste vägen. Fick en vacker klocka att hänga runt halsen av mamma i juleklapp men skulle byta till en kedja istället för läderband. Jag tycker det blev ännu finare och är så lycklig för den!


Åh herregud jag såg sista avsnittet av Dexter idag, därav tick tick-rubriken. Jag hoppas så på en fortsättning..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nämen vilken fin klocka!

2011-01-11 @ 18:31:28
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0