försöker minnas lite

Nu är det dan före dopparedan. Att plugga med stil kan vi väl konstatera sket sig ganska tidigt. Igår ville jag vara fin och satte på mig en klänning och en kofta. Ett hål på låret på strumpbyxorna förstörde det. Helena la upp massa bilder från när vi var yngre vilket gjorde mig glad hela förmiddagen. När hon försvann sen så blev det som vanligt igen. Magda skrev och fråga om jag ville komma och hälsa på henne där hon satt och på en halv sekund var datorn nedpackad.

Vi var 17 och inte så nyfunna vänner som man skulle kunna tro på det här avståndet mellan oss.
Vi skulle upp till Falun och fira midsommar som blev en tradition sen för mig under några år.

Gymnasietiden som slutade så bra men som fortfarande är ganska dimmig i sig. Och inte pga av fest, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0