långhelg

Det blev en rolig tentafest. Ett glas gjorde jag sönder. Det var synd men inget att bli arg för. Vi kom på alldeles för sent att vi skulle gå ut men att det är för sent kommer man inte på förrän man är i stan. Jag köpte pommisar på McDonald´s och sen åkte vi hem igen.

Jag drömde att Federley
twittrade om mig. Inte så bra saker och jag tyckte det var så konstigt hur han fått reda på det. Jag funderade på om man kunde radera det andra skrev men kunde inte det. Man kan säga att det var en mardröm light. Inte så jättehemsk men jag var lite rädd när jag vaknade.

Nu blir det Karlstad för hela den där slanten. Jag måste gå upp och packa för snart åker tåget men jag har liksom fastnat i sängen. Jag måste fixa med lite i köket för dom ska byta fläkt imorgon. Jag ligger och tänker på allt som ska göras och därför ligger jag kvar en liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0