Bilder från hippan

Man måste vara mentalt förberedd. Det fixade jag snabbt med lite meditation medan kaffet puttrade och osten mjuknade. Maria presenterade oss eftersom det var en del nya nyllen jag inte sett. Jag heter Emelie men kunde misstas för Lasse Berghagen vilket också påpekades. Men vilken komplimang, han är ju en klippa.

Maria fick fin mantel och glasögon av tuschpenna. En jättejätteliten del av mig tyckte det skulle vara roligt om dom inte hade gått bort.

Och så konstsimmet! Det kommer en film så småningom. Vi fick en kvart på oss att i två lag göra en uppvisning och visa för dom andra. Till musik av E-type. Det var häftigt som ni förstår och jag kom på att vi skulle avsluta numret med "ubåten". Det blev tufft tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0