hallå!

Jag har behövt några dagar för att komma tillbaka. Från vaddå kan man fråga sig, jag vet inte, men nu är jag tillbaka iaf. Det har grott till sig lite här hemma. Tappat lusten för skolan, att vara social och grubblat för mycket. Men nu är veckan bokad igen och det är så jag vill ha det. Tvättat årets tvätt, det var som vanligt en helvetisk upplevelse. Och jag blev skrämd i koridoren i källaren av en gubbe. Fy, gubbar borde inte få vara i källare. Nu ligger all tvätt på golvet, lite halvblöt, eftersom jag inte orkade vänta på torktumlaren, petitesser. Det är ju gjort. När man inte skrivit på en vecka är ju tvätt något av det tråkigast att ta upp. Jag slutar bums. 

För er som vill veta om min skolgång kan jag berätta att b-uppsatsen om trötthet så gott som är klar. Ni får mer än gärna läsa den till en billig penning. Praktik på neurokirurgen börjar på måndag och jag kommer befinna mig på sahlgrenska i sex veckor. Blir ni sjuka så ska jag ta hand om er så bra så att friskheten kommer kännas som en grå dimma. Jag ska ha välklippta ofärgade naglar och inget hår i ansiktet. Jag kommer alltså vara fräsch i fler veckor än någonsin tidigare. 

Och på fredag blir det glam! Jag ska införskaffa ett paljettyg i guld och sy någon trasa av (eller mamma). Jag älskar guldklänningar så fruktansvärt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0