1:a advent?

Anlänt till Synneröd och jag trodde det var julafton när jag vaknade. Frost och så luktade det bak. Inte bak som i röv, jaja ni fattar. Det var kul att äta frukost för jag kunde äta både ägg, fil och mjukt bröd haha. Ja jag skrattade faktiskt nästan. Idag ska jag läsa lite svenska. Jag kommer känna mig så röten annars. Jag ska jag ju göra prov på lördag och även om jag fortfarande inte förstår hur man övar så ska jag iallafall försöka. Det ska faktiskt bli kul på lördag. Jag ska snart packa min lilla väska med blyertspenna, radergummi (ja det står radergummi i anvisningarna) och linjal. Men man får inte äta under själva provet, lite synd, men man får väl trycka i sig bäst man kan i pauserna.

Som sagt så har ju Johanna och Morten förlovat sig och jag anar att jag är lite jobbig nu. Direkt när jag fick höra denna nyhet så tänkte jag på Rose i Titanic och hur hon skulle förlova sig med Cal och ha förlovningsfest. Ja jag tänkte på det och hoppas dom tar sig i kragen och ställer till baluns.

Ganska lika ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0