cellcellcellcello

Bibliotek är så bra. Det är en fröjd att sitta här och skriva. Nu har jag skrivit om celldelningen. En sida blev det och det känns rätt okej med tanke på att jag fortfarande inte har en susning om hur det går till. Jag brukar tänka som så att bara det bli något att lämna in så kan jag ju alltid läsa om det i efterhand. För det är ju bra att känna till profas, metafas, anafas och telofas. Och jag vill ju lära mig, det är bara så svårt. Och så fnissar folk i biblioteket idag, jag hatar fnisseri när jag gör tråkiga saker.

Jag skulle ju använda denna tid till att klara högskoleprovet men naturkunskapen tar över. Den har ju sju deadlines i veckan och det kan man inte smita från. Ska söka sjuksköterska till våren och vill helst av allt komma in på Borås högskola och bo i Göteborg, men då behöver jag hitta ett bo och jag har inget virke. Det kan bli knivigt, jag är trött på att känna att allt ska vara knivigt men det är ju så det kan vara.

Snart ska jag gå härifrån, biblan stänger kl 16 och jag ska äta fiskgratäng, så himla gott. I kväll ska vi promenera upp till Kronparken för en träff med bl a dom här.

Jag sa åt dom att dom skulle se ut som ett coolt band
.
Rebecka spelar nog gitarr, men sen känns det lite otydligt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha. yes gitarr spelar jag :P

2010-09-26 @ 16:31:31
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0