Tack för idag

FEM TIMMAR! Jag minns inte när jag var så flitig senast. Nu orkar jag inte mer. Jag fick kommenterar på min lab idag. Jag ska kompletera.. Va? Komplettera min laboration, jag är besviken. Vad kunde jag ha missat? Tydligen så var jag lite vag när jag beskrev vad som hände när jag blandade syra med vatten. Men det är ju inte så att lätt att utförligt förklara när man inte vet vad som hände själv. Och så var det lite annat också. Lab lab lab. Jag kan inte säga det nog mycket. Det är så sjukt otippat att jag skulle hålla på med sånt där igen. Men klarar jag min komplettering så klarar jag labben. Haha. Stört.

Idag har jag istället för kemi läst om kroppa. Levern, vänster förmak, portåder, lungartär, stora kroppspulsådern och blodet. Och såntdär. Lilla och stora kretsloppet. Och jag älskar det. Det är så himla roligt och vill bli proffs. Ett blodsproffs.. vilket leder mig in på..

..DEXTER! Alla är avundsjuka på mig för att jag har allt kvar. Ja, jag är nästan avundsjuk på mig själv. Så känns det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-09-27 @ 20:42:20
Postat av: Johanna

Vad duktig du är!!!

2010-09-27 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0