Hej o hå

På fredag åker jag till Karlstad. Jag vill packa den väskan redan nu också. Så kul ska det bli. Det var två månader sen jag var där. Och Sanna har bakat mina knäckebröd sen dess. Det känns fint. Kanske hon bjussar på några skivor. Och så fyller konungen år på lördag och det ska också firas. Jag har bara inte bestämt hur. Jag har ingen mantel. Dumt. Det borde alla ha.

Jag blir så snurr i bollen av att plugga mer nu. Jag vill bara få göra dendär tentan så jag kan få min helg. Det får inte plats mer i huvudet. Det är fullt. Och så har precis lärt mig att kapaciteten för långtidsminnet är obegränsat. Korttidsminnet däremot. Där kan det ta stopp. Så vad har jag då lärt mig om det känns fullt nu. Vissa saker vill jag inte lära mig. Nej. Det kommer bli fint att ta sig lite ledigt och åka på sol- och festsemester till Drottninggatan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har inne ett gäng knäckisar i ugnen i skrivandets stund! De hinner säkert ta slut tills helgen. Men då ska jag se till att hinna baka nya igen.



Satan i gatan vad fint det ska bli att åter se dig! Nu blir jag så otålig att jag får god lust att slänga iväg ett meddelande till dig på Facebook tror jag. Ja, det ska jag ta och göra.



Fixat mantel än ELLE?

2011-04-26 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0