augustimitt

Nu har jag pluggat i tre minuter. Och jag blev lite skakig. Vad konstigt. Jag skrev en rad, men kände att det fick räcka just nu. På onsdag ska jag göra den där tentan jag nämnt, det känns som ju fler gånger jag nämner den så blir jag lite lite bättre. Det blir jag inte alls. Och därför blir det en sån besvikelse när jag läser och jag inte förstår vad som står. Jag läser om provrör nu. Vilken ordning dom ska tas beroende på vilket test man ska göra på blodet. Jaha. Det spelar visst roll. Och att man måste vara säker på att man inte tar ett venprov i en artär. Ja annars sprutar blodet i en faslig fart. Men dåså. Nu känner jag att jag kan. Tills jag fortsätter läsa. Kanske lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0