blink

Strecket här bara blinkar. Då brukar jag stava fel också. Jag kan stava. Men jag fick googla om streck stavas med ä eller e. Sträck. Det ser väl också bra ut. Jag har hört om folk som slutar kunna stava. Man ska ofta inte tro på saker man hör om folk. Ofta har man ingen aning om vilket folk man pratar om. Det är bara ett folk, och man vet att det stämmer. Ibland glömmer jag hur en bokstav ser ut. Kanske i två sekunder. Då tror jag att jag är påväg att bli en sån. Som dom som glömmer bokstäver. Jag vill inte bli hypokondriker. Att söka för att man tror att man lider av hypokondri fast man inte gör det låter ju som det dummaste man kan göra. Jag hör så många på mitt program som får lida av så många sjukdomar innan man äntligen blir sjuksköterska och förhoppningsvis kan koppla bort det lite. Jag orkar inte det. Jag orkar inte med proppar, cancer och tumörer i ögat. Som inte ens finns. Så onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0