godnatt!

Det kanske blir bra att jobba en del kväll i sommar ändå. För det är skönt att vara vaken på natten. Och det är skönt att sova utan väckarklockans oväsen. Nu ska jag visserligen upp imorgon. Halv tio tänker jag mig. Jag fick en klockradio av mamma. Hon tyckte det var dags efter en termin utan. Eller med en mobil som ringer när den har lust. Inte alltid. Nu kom jag på att jag inte har satt i kontakten och ställt in tid. Det låter inte jobbigt, eller jo, det låter väl jobbigt när man gått och lagt sig? Jag ändrar min äggtid på mobilen från 4 minuter till 8 timmar och 4 minuter.

På natten kommer man på att man vill färja sitt hår. Jag vill bli brun igen. Jag tror jag kan fixa det själv. Jag kan inte fixa det själv. Jag gjorde den sötaste bebisdockan till en snuskig rocktant. Åh snälla, det får inte hända med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0