glad påsk!

Vad gör man på påskafton om inte att kolla på Zlatanintervjun? Det blev en konstig påsk. Fin, rolig. Smått kaotisk. Jag har ju tappat min speed jag brukade ha inför högtider. Julen smög förbi utan att jag riktigt märkte den. Påsken är visst nu, men jag ligger i min soffa, dricker lite vin tillsammans med Zlatan och ska snart kila över till Helena. Äh, var sak har sin tid. Jag älskade jul, påsk, pingst (?). Och kommer snart göra det igen. Men just nu, nja, jag får träffa min familj ofta, äntligen efter massa år utanför Gbg, men det betyder att högtiderna inte är en tid för oss att få ses. Så jag ligger här, och har det rätt bra ändå.

Praktik vecka två börjar på måndag. Tänker på det jättemycket. Känner mig ynklig. Vi pratade sekretess igår. Jag blir förbenad. Så mycket prat om sjuksköterskor och liknande som lägger upp information om patienter och jag vill bara fråga dom vad i deras huvuden som saknas? Vad är problemet och vad är det som är svårt att förstå? Käften får glappa om mycket men då ska det handla om sig och sitt. Äh, jag blir bara trött på tjat. Tjat som har enkla lösningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0