Salis

Sidär. Man behöver ta igen sig lite ibland med 14 h sömn. Och återigen förundras jag över människor som har fler än en själv att ta hand om. Jag kräver alldeles tillräckligt av mig själv känner jag. Men det är kanske för att jag är nyy, för att jag får ont i huvudet av att läsa på läkemelesförpackningarna femtom gånger innan jag delar ut. För att det känns som en muntlig redovisning i latin varje gång jag rapporterar över patienter och rondar. Jag tror det beror på det. Jag hoppas verkligen det beror på det. För det går ju inte annars! Jag har den bästa praktiken nu. Jag kanske inte längtar dit när jag är hemma, men när jag tar min kaffe kvart i sju på mornarna i mina arbetskläder blå pyjamas så känns det bättre än okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0