Trevlig helg!

Igår var en sån dag som jag vill ha oftare. Det var sol, snö och jag drack kaffe och promenerade med fint sällskap. Det var fredag och man har allt kvar. Flera dagar att bara fylla med roliga saker. Det var nöjesguidens prisutdelning igår och jag och Miriam skulle fira hennes Johan som var nominerad till årets glädjespridare. Tänk att vara nominerad till det, det är ju att vinna även om man inte vann vann. Vi sa att det kanske var dags att kliva ur sin safety zone i klädväg och jag tycker vi lyckades. Miriam skulle prova tights med dragkedja som jag inte hade kollat åt om jag gick själv. Jag provade också men spräckte sömmen i röven. Ändå köpte jag dom, och en stor t-shirt och en väldigt jätteblå kavaj. Det var väldigt bra danskläder. Minus skorna som jag dansat bort sulorna på. Kul för skorna, mindre kul för mig. Det får nog bli en repris ikväll när det vankas inflyttningsfest hos Helena, Mirjam och Elias. Och deras husdjur hunden och musen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0