glad vecka ni

Nu ska jag bege mig till uni. Jag fyndade billiga skräpkjolar i helgen just för att dom var så oemotståndligt billiga. Så idag ser jag ut som att jag firar Jesus uppståndelse. Det är inte alls vad jag gillar i klädväg. Men som sagt, ibland går det inte att låta bli. Jag köpte jeans också. Som satt tightare än korvskinnet. Så jag rev sönder dom vid första användningen. Så dumt det också. Tur att man har en sömnkunnig i familjen. 

Jag far till Linköping och hälsar på Martin i helgen. Var så väldigt längesen jag var där. Kanske ett år sedan. En fiffig sak är att Magda har familj där så vi åker dit med samma buss! Och hem med samma buss! Och jazzar till det tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0