Söndag minus ångest

Det blev födelsedagsfest i fredags och dans på Rio Rio. Jag tror att vi försökte dansa "hip hop" i tre timmar. Det kan jag inte. Jag vill inte veta hur det såg ut. Men mina fötter bevisade dagen efter att jag inte bara hade stått och kollat på. Jag behöver såna nätter ibland. När man bara får släppa allt och känna sig så bra.

Det har hunnits med många olika grejer denna helg. Pyjamasparty, tentafirande, partaj, handboll med flickor-98 och middag hos mamma och pappa. När det bara är familjen hemma är det okej att kolla på gamla filmer från 80-talet. Jag och Johanna som 3 och 6-åringar. Det är bara vi som orkar med att se. Av logiska själ. Det är ett sånt kaos. Man blir trött bara av att kolla hur man höll på. Av med alla kläder, på med alla kläder, hönsdop, dans, sång och hopp i sängen. Och så en sak jag undrar. Aldrig några byxor? Varför? Jag går med rumpan bar 90% av tiden.

Nu börjar år två. Jag ser fram emot det så mycket. Jag har haft ett kanonår och jag hoppas det får fortsätta så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0