Brysselkål och Putte

Jag är så glad idag. Jag åker till Bryssel på torsdag! Nu längtar jag och jag ska packa min väska idag. Så den står där. Färdig. Tre dagar är det. Då kan man ha fina klänningar varje dag. Spatsera runt på stan. Jag skulle vilja ha tips från någon som varit där, men inte hittat någon. Reinfeldt typ, men honom känner jag ju inte. Jag vill gå på konstmuseum. Jag vill köpa fina tavlor. Kanske ett par skor. Och någon klänning. Och käringlikörer.

En sak som gör mig jätteglad igen är att jag ska på Putte i Parken i Karlstad i sommar. Det är en festival. Som inte är för barn som mamma trodde. Jag får träffa Karlstadfolket och dansa till Svenska björnstammen och det kommer bli fyra lyckans dagar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Stort LIKE att du ska till PIP!

2012-05-15 @ 14:55:56
Postat av: Frida

Stort LIKE att du kommer till PIP!

2012-05-15 @ 14:59:28
Postat av: Frida

Stort LIKE att du kommer till PIP!

2012-05-15 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0