maj maj måne

Jag åker till Bryssel om två veckor! Johanna, Johanna, Johanna, Jennifer och Frida. Och jag. Jag längtar såklart, men vill inte att tiden dit ska gå för fort heller. För först är det Göteborgsvarvet och ärtan Sanna kommer och hälsar på! Det ska sportas för vissa och festas för alla. Förra året blev starten på något jag tycker kan bli tradition. Jag tänkte se om jag kan hitta min medalj från lilla göteborgsvarvet. Det är väl fint att man fick en medalj även om man spydde på mållinjen. 2,4 km är INTE något för alla.

Nu är det tre dagar kvar på pracken! Bedömningssamtal på torsdag. Åh fy. Då ska jag sitta där med mina mål och utvärdera om jag tycker jag uppnått dom. Jag har uppnått dom. Men hur roligt är det på en skala att sitta och säga att man har känt sig rätt klippsk emellanåt?

Snart dags igen.


Och så fyllde Josefine 25 i helgen! Kul! Avslutades med bowling och jag kom sist. Jag tänke som så att det hade gått bättre i sportkläder och utan kvällens vurpor i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0