oooktober

Jag är i hemsjukvården nu. Det känns så bra att jag får göra detta. Att jag kom på denna idé.
Men jag är lite trötter. Inte pga det, endast. Det är höst liksom. Hur mycket jag än gillar den så tror jag att jag blir trött av den, lite mer avvaktande och lite mindre känslor. Lite tom helt enkelt. Men jag är inte orolig. För tom måste jag kanske bli för att fyllas på igen! Fiffigt tänker jag. Och så är det lite skönt. Man får slappna av lite. En uppladdning inför denna hösten. Som kommer bli den bästa hittills, givetvis. Lidköping, Stockholm, Karlstad och bröllop! Och allt inom två månader. Åh nu mår jag som bäst, när allt är framför mig. Poff, så känner jag mig inte alls lika tom. Av att bara skriva några rader. Jag kunde kanske lika gärna sagt det högt men jag kom mig inte för. Det är ganska lyhört här också.
 
Pappa kom över häromdagen och lämnade mitt skrivbord jag köpt och satte upp min hatthylla som rasade på mitt 25årspartaj. Som tack fick han några semlor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0